środa, 8 sierpnia 2012

Pierwszy post na blogu. Nie ogarniam kwestii wizualnych, szablonowych, może ktoś do pomocy się trafi, hm?:)

Tak poza tym blog będzie po to, żeby umieszczać tu więcej zdjęć i materiałów "making of" moich prac, których nie ma na facebooku. I rzecz jasna- moje ultragłębokie przemyślenia o życiu, piciu i takich tam:)

Na początek zdjęć kilka:


Moja szkaradna morda- żebyśta wiedzieli, kto zacz:)

 Tzw works in progress-to co ostatnio na warsztacie zalega i nie chce się skończyć. Za dużo pracy zarobkowej i za mało chęci do mazania tak sobie. Niestety ten miesiąc jest mega obłożony robotą-kończę storyboard, kończę projekty koszulek, robię animację do spotu i nie mam czasu ani siły....
...chociaż to jakoś powstało- w zasadzie to w oparach piątkowej imprezy. Dobrze rysuje mi się, kiedy moi znajomi gadają, maja flow, schizy i coś pitolą- natchnienie mode on i jazda na fristajlu:)

2 komentarze:

  1. Jaki masz świetny styl! Naprawdę widać, że rysujesz oryginalnie i tak...po swojemu :D Strasznie mi się podobają twoje pracy *-*

    OdpowiedzUsuń